Yin och Yang och ha ett bra liv?

Hej alla :)

Sitter just nu och gör ett arbete om Yin och Yang (bildläxa) måste säga att det är riktigt kul, är snart klar, då ska jag dock börja med något svårare. Ska skriva en artikel om "ha ett bra liv" och jag har ingen aning om vad jag ska skriva. men hittar väll på nått så småning om. Annars har dagen varit riktigt lugn, slutade tio över ett och då åkte jag med Lisa Sofieh och Lovisa till täby. Hade riktigt trevligt tjejor, köpte bara en sjal och ett halsband och sen lite smått ocg gott ^^ På vägen hem flummade iaf jag Lisa och Sofie till oss rejält (lovisa hade åkt tidigare) haha folk måste ha trott att vi var dumma i huvet, men what ever, vi lär ju bara träffa dom en gång i livet (A) Imorn är det "fredag" eller igentligen är det ju torsdag men det blir ju som en torsdag eftersom vi är lediga på fredag. och sen är det ett lååååångt love ( 1 vecka dock) att se fram emot, yes!

Nej nu ska jag faktist fortsätta med mitt arbete, återkommer inom kort :)



you know you love me, xoxo

Kommentarer
Postat av: fanie

nej , jag tog den med din kamera när vi va vid garnsviken i sommras , så det så :P

2008-03-20 @ 18:27:02
URL: http://fanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0