The rest is still unwritten

Hej alla :)

Har varit en ganska soft dag idag, slutade tio över ett! haha, sen blev det träning som gick uselt, spelade själv och jag måste bara säga att inget gick över nät (snackar tennis såklart) gick verkligen kasst! jaja har match på söndag får väll se hur det går, Har iaf lämnat in ergonomi uppgiften nu *stolt* skulle inte vara inne förns på fredag så jag känner mig extra stolt faktist, jaja nu måste jag bara sätta fart och göra klart praorapporten, men det gör jag imorn tror jag, den ska ju somsagt in på fredag, kom på att jag verkligen har grymt mycket tills på fredag så jag måste nog börja med praorapporten idag då jag kom på att jag har prov på fredag, wups! jaja får plugga på som en häst imorn, fan varför skjuter jag ALLTID upp allt för? åhh måste bli bättre, imorn ska jag föresten simma så det är väll bara hem och rååååå plugga efter det! får väll sitta uppe hela natten, ÅHHHH! jag hatar mig själv just nu, nej ska nog sätta igång istället för att sitta här och häcka! Blir nog inge mer bloggning ikväll, men återkommer väll imorn antar jag :) Ha det !

image415


you know you love me, xoxo

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: förstår jag, fan va nice med alperna =D=D

2008-03-06 @ 10:29:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tyvärr skjuter man alltid upp pluggningen :/

2008-03-06 @ 18:55:28
URL: http://matildafrisk.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: ja visst är den :D woho!

2008-03-07 @ 15:10:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0