The heartbreak kid

Såg just klart på The heartbreak kid, den var väll sådär, emellanåt var den riktigt bra men ibland var den bara sjuk, men det var faktist lite typisk becca humor också, haha! Och då menar jag lite sjuk humor ^^  måste säga att musiken som var med i den var riktigt bra! men men, den var sevärd iaf, någon som sett den? vad tycker ni om den?

image429

Nu ska jag nog krypa ner i sängen och kolla på någon mer film, kanske blir En galen dag i NY då jag blrv riktigt sugen på att se den, de är nämligen en av mina favorit filmer, eller så ska jag sätta på en riktigt rysare, hmm, jaja får se hur det blir ^^ kanske slutar med att jag lägger mig och läser eller nått. Återkommer inom kort :)

you know you love me, xoxo

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Är den sevärd?

2008-03-23 @ 23:03:42
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Amanda

det är väl hon som är Rebecca i Oc, du vet sandys gamla flamma? ;)

2008-03-25 @ 11:13:19
URL: http://mamandas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0