thank you

God morgon allihop :)

Kan äntligen pusta ut inför helgen. Hann med alla läxor, slapp dock tyska glosor och engelska glosor vilken var riktigt skönt! Men hade ju fysik prov också vilket jag tror gick en aning sämre. Jaja kunde iallafall sova riktigt bra inatt. Idag blir det troligtvis stan med Lisa . Såg nyligen att jag fått 13 vakna sms från henne (A) haha :P
tur att vi skickar gratis då Lisa. :P Okej det här fick bli ett kort och ganska tråkigt inlägg, men jag åter kommer med nya tag och nya ideér om en stund, ska ner och äta frukost haha ^^

image416

Saknar sommaren!



 

you know you love me, xoxo

Kommentarer
Postat av: fanie

jag tog bilden (a)

2008-03-17 @ 18:55:21
URL: http://fanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0