Stardust


Måste bara tipsa om en grymt bra film. Den heter Stardust och är väll en fantasy/äventyrsfilm. Den är verkligen grymt bra, vet inte riktigt vad jag ska skriva då jag inte vill avslöja allt för mycket för er som vill se filmen, och jag är verkligen dålig på att hålla tyst, kommer nog bara berätta slutet men men jag rekomenderar er att se den iallafall :) Ikväll blir det väll antagligen lite mer film mys eftersom jag fick veta att det är, att göra en pudel och sen var det nån mer men jag kommer inte ihg vilken (A) haha nej nu ska jag säda lite i mitt rum och sen försöka att sätta mig ner och skriva ergonomiuppgiften, bloggar mer sen :)




you know you love me, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0