ride in that fast car

Hej allihopa :)

Kom hem från kyrkan för att tag sen, som ni kanske vet vid det här laget så komfimerar jag mig och måste gå i kyrkan 12 gånger innan maj ( då min komfirmationsdag är) och jag har enbart gått fyra gånger så jag måste jobba på hårt nu. Jaja, vet inte riktigt vad som händer idag men ska nog ta det lugnt, får väll se hur det blir fram mot kvällen men det blir nog lugnt då också, men men får välla se som sagt. Jag ändrar mig ju alltidt i sista minuten ^^
Nej ska gå och lägga mig i soffan och ta det lugnt, kolla på någon film och ladda inför kvällen, kanske åker hem till någon kompis :) Återkommer mer om kvällen lite senare.

you know you love me, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0