plugg, plugg, plugg

Jaa, sitter här, egentligen borde jag plugga men jag orkar inte mer asså, har typ inte sovit nått inatt, somnade kanske runt fyra halv fem och vaknade klockan åtta av att jag fick sms, däremot har jag varit as pigg hela dagen, kanske övertrötthet eller nått ^^ så jag funderar säriöst på att bädda ner mig i sängen, läsa lite på biologin och sen sätta på en film och sova, åhh vad härligt det lär (A) så får det nog bli, måste fixa lite inför imorn också, packa ihop lite grejer och sånt, slutar klockan tre imorn och efter skolan ska jag åka och träna med Lisa kanske blir solning också, vet inte riktigt. Jaja nu ska jag gå :)

image423
Ge mig sommar!



 

you know you love me, xoxo 

Kommentarer
Postat av: Dennis

Snygg header. :) Jag vill också ha sommar!

Ha en trevlig kväll!

http://www.dennism.se

2008-03-16 @ 21:21:41
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0