Nya skidor slår ut snowboard

Kolla vilken artikel jag
hittade, haha juste där fick ni alla snowboardåkare! Skidor tar över från och med nu, haha!
Ni som inte läst artikeln borde verkligen göra det, för just nu är det carvingskidor och twintip som gäller, sorry snowboard åkare ^^

Givetvis tycker jag inte att det är något som helst fel att åka snowboard har massor med kompisar som åker det men jag menar varför göra det svårt när man kan göra det lätt? haha, jaja själv föredrar jag skidor, vad tycker ni, Snowboard eller skidor?
själv har jag provat att åka snowboard en gång, och aldrig mer säger jag bara, men om man lär sig det och blir riktigt duktig så klart det är roligt då, men jag vill inte ge mig på det igen ! ^^

image430
Förlåt alla snowboard åkare där ute, men jag var tvungen att visa artikeln!



 

you know you love me, xoxo

Kommentarer
Postat av: Nathalie

skidor såklart :)

2008-03-23 @ 23:59:16
URL: http://carvalho.blogg.se
Postat av: Natalie B

vad var det för skidor? :)

2008-03-24 @ 00:05:52
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Cornelia

haha, japp skidor is the shiet, you know it!
imorgon kommer jag hem syster, vi har haft mer än 1,5 meter snö och puder-åkningen har varit toppen!:D

2008-03-25 @ 17:48:52
Postat av: Nygren

HATA Skidor ÄLSKA Snowboard

2008-04-10 @ 09:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0