myskväll

Bestämde mig för att vara hemma och ha myskväll, orkar faktist inget annat. Tyvärr är inte min Syteryster hemma och joinar mig :( Kom hem nu, tycker du varit borta tillräckligt nu faktist! Saknar dig din lilla schteeekare! Jaja jag får väll försöka överleva ändå. Man kan ju faktist, eller vad säger du? ^^

Ska iallafall se The heartbreak kid som jag var och hyrde med pappi, sen ska jag bädda upp mig i soffan med massa godsaker och bara ta det lugnt, imorn blir det nog mera drag så ska bli skönt att ha en vilodag faktist, ladda upp krafterna för imorn och så. Man kan ju inte vara på topp hela tiden ^^

Juste måste berätta en sak, när jag och pappa skulle åka och hyra film så åkte vi först till bilisten, dom har ju fler filmer där än på ica, men när vi kommer till bilisten så är det någon som varit där och tagit ALLA filmer, rånat bilisten på alla filmer i hela butiken. dom hade bara sånna filmer folk hade lämnat in idag. Men seriöst, ofta man ens kommer på idén att åka och ta alla filmer på en mack, vaknar man bara på morgen och ba; "Hmm idag ska jag nog råna bilisten på alla deras filmer" haha jaja, det var min och pappas lilla utflykt fick dock åka till ica och ta det dom hade kvar, allt var typ uthyrt haha! Men men hade ju faktist inte sett The heartbreak kid, så jag är rätt nöjd ändå :)

Nej nu ska jag faktist fixa till lite inne i vardagsrummet och mysa ner mig i soffan och kolla på filmen :)
återkommer snart igen!

you know you love me, xoxo

Kommentarer
Postat av: mirre

tuur att de fanns en film då :)

2008-03-23 @ 20:01:13
URL: http://mirr.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: yes jag har dragit en vinnare nu, den som vann står med på bloggen ;)

2008-03-23 @ 20:06:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: yes tänk va härligt =D

2008-03-23 @ 22:35:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0