I´ll be back before you know it

Hej :)

Har varit en riktigt bra dag idag måste jag erkänna :)
Det har för det första gått riktigt snabbt och sen kom jag inte på nått andra (A)
Det ända som tagit emot den här dagen var NO "provet" vi hade idag, gick riktigt dåligt ! haha fy fan vad jag måste bli bättre på att plugga asså, därför sitter jag just nu här med so böckerna uppslagna. Har SO Prov imorn och jag måste verkligen få bra på det, har gått så grymt dåligt på alla prov jag haft senaste tiden så nu ska jag faktist rå plugga så att jag kan det. Men först ska jag duscha så det bara är att välta sig i säng efter några timmars pluggande, lär ju behöva sitta hela natten så då är det skönt att ha duschningen klar och så.

Nej nu ska jag verkligen sätta igång så att det inte blir som igår att jag bara sitter vid datorn hela kvällen ^^ och struntar totalt i att plugga, typiskt mig asså. Så ska hoppa in i duschen nu och sen sätta mig ner och plugga. Kommer troligtvis komma lite fler inlägg då jag måste ta lite pauser från pluggandet lite då och då (A)
Återkommer inom kort :)


you know you love me, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0