Hon är gift med en insekt?

Hejsan :)

Kom just hem från täby :) Åkte ju som sagt in en snabbis med Lisa och Nygren. Har mycket trevligt då jag och L fick berätta allt som hände igår för N, men vi går inte in på detaljer här ^^ Shoppade inte så mycket, vi satt mest och prata, men vi tog en sväng innan allt stängde och jag har hittat massa skor jag vill ha, eller okej tre par skor (A) Ett par Nike sneakers som jag ska åka och köpa med mami i helgen, ett par Fred perry ballerina liknande skor och sen vill jag ha ett par nya keds då mina är as slitna, allt finns hos Nilson, men jag funderar på att köpa ännu ett par vanliga tygskor på Din sko, då jag är galen i tygskor och använder det väldigt mycket, snart drar ju även ballerina säsongen igång så jag måste in förskaffa mig nya ballerina skor, men men, får väll ta lite i taget då jag vill köpa massa nya sommar klänningar/tunikor. Och min budget räcker inte till allt, får väll vara snäll mot mami i veckan så kanske jag får lite, min syrra får ju faktist åka till fjällen och det kostar ju lite då borde jag kunna ta ut dom pengarna i kläder och skor (A) haha, nej nu ska jag läsa lite bloggar, städa klart mitt rum och sedan sätta mig och plugga, har No prov imorn kanske ska vara lite mera förberädd så det inte blir som förra gången ^^(A)  återkommer inom kort :)

image422
Dom här två glada prickarna var jag med i täby, Lisa dock lite kamerarädd! ^^


you know you love me, xoxo

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: imorgon på kvällen tror jag :D

2008-03-16 @ 20:04:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

haha, vadå plocka ut det i kläder och skor? du är ju knäpp syster ;)

2008-03-17 @ 22:45:59
URL: http://nelias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0