Hey, i´m in the band!

Hej alla glada :)

Jag vet, jätte dålig uppdatering, men har verkligen inte haft tid eller ork. Men nu är jag back on track som man säger, haha ^^ Ska börja visa mer ifrån min vardag (i bilder vill säga) Kollade igenom oc såg att jag inte har så mycket bilder på mig och min vardag så det kommer det nog att bli mer av, och sen ska jag försöka att bli bättre på att lägga upp dagens outfit, men framför allt ska jag bli bättre på att uppdatera. Har ju praoat den här veckan som var, på Jackie i täby centrum, måste säga att det var grymt kul och jag ville inte sluta men men imorn är det tillbaka till skolan igen, ska väll bli kul på ett sätt med tanke på att jag får träffa alla jag inte träffat på tre veckor men det ska väll bli sådär med att bärja jobba igen, nu har man ju verkligen lagt ner och bara slöat, måste skriva en praorapport och jag har inte ens tänkt på att ta reda på alla frågor som jag skulle så jag måste ringa imorn och se hur jag ska göra, dessutom måste jag skriva en ergonomi uppgift som måste vara inne den här veckan, plus en bokredovisning av sprängaren plus att jag har prov, ja ni förstår rätt mycket att göra, så jag lär behöva göra lite nu ikväll, det är väll bara att sätta igång antar jag, vill verkligen inte, kanske kan göra lite imorn (A) jaja imorn efter skolan ska jag iaf åka och bada med Lisa, ska ligga i hårdträning nu inför sommaren (A) Juste har ju glömt berätta om "tjejmiddagen" hemma hos Sofieh, men jag kan nog ta det nån annan dag, ska prata lite med alla som var där och så, så kanske det kommer in lite bilder också :P Nej nu ska jag väll gå och plugga lite, bloggar mer sen :)

image413



you know you love me, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0