helt sluuuuut!

Hej :)

Jag är verkligen jätte trött! Kom hem från träningen för en stund sen och jag skulle typ kunna lägga mig i soffan och somna på en gång är jätte jätte trött verkligen. Imorn är det skola och efter det simning och solning som gäller, och ikväll måste jag tyvärr gå i kyrkan (komfermerar mig ju, så det är ett måste) Har bara gått två gånger och ska ha gått 12 tills i maj, får gå varje gång det är nått nu. Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem med min Godmorgon juice, är typ beroende av det och just nu är jag jätte jätte törstig! Ska faktist snart gå och lägga mig i soffan och kolla på någon film, men först duscha :) bloggar mera inom kort!

you know you love me, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0