För mycket av allt!

Hej igen :)

Har svikit bloggen lite och er läsare, sa ju att jag skulle bli bättre på att uppdatera men det går inte så bra, får ta det bit för bit men nu ska jag försöka att bli bättre i allafall, det lovar jag er :) men man ska inte alltid lite på det jag säger eftersom jag sagt att jag ska bli bättre på att blogga ett bra tag nu ^^ haha, nej måste ta tag i bloggandet nu på allvar, kanske inte blir så mycket den här veckan då jag har ganska mycket plugg men ska försöka blogga så gott jag kan :)

Idag har det väll varit en ganska lugn dag, slutade halv två rätt soft måste jag säga fast imorn blir det väll troligtvis ännu softare då jag slutar nått med ett om jag inte mins fel, har inte så mycket lektioner heller så det är najs, sen har jag träning och sen ska jag hem och plugga ihjäl mig ! har grymt mycket att göra tills på fredag så det är väll bra att börja!

Nej nu ska jag äta och sen göra ergonomi, vet inte om den måste lämnas in imorn så kanske ska ha den lite berädd, jaja, bloggar kanske mera sen :)


you know you love me, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0