dagen fylld av ångest?

Hej alla :)

Hoppas ni mår bättre än jag, okej jag är inte sjuk eller nått men jag har sån jävla ångest över en grej, blir tokig snart asså! jaja kanske kan berätta nån gång varför jag känner såhär. Men just nu vill jag bara bädda ner mig i sängen och sätta på någon bra film, plus att jag fryser som  bara den, ska bara hitta någon bra film att se. Imorn är det tennis som gäller klockan tre och sen till kvällen får vi väll se hur det blir, nått kul hoppas jag verkligen. Jaja vill inte må så här imorn, har haft beslutsångest, och annan ångest typ hela dagen. Jaja nu ska jag gå och ta hand om mig själv, bloggar nog mer senare !


you know you love me, xoxo

Kommentarer
Postat av: amanda

Godmorgon !

2008-03-15 @ 11:32:58
URL: http://tjoppes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0