besvikelse!

Hej alla :)

dagen har varit helt okej, förutom att det var en stor besvikelse när jag vaknade imorse, det snöade ute! Åhh kunde det inte snöa för typ några månader sen då man ville ha snö, nu längtar man ju efter värme då det varit sånt skitväder på senaste tiden och när man hoppas som mest att det ska bli varmt så börjar det snöa, gröt typ imorse när jag kollade ut genom fönstret och ser att det typ är snö storm! men men det var bara att klä sig vart och ge sig ut i stormen och gå mot skolan, idag vara bara en sån dag då jag bara ville lägga mig i sängen och somna om, men men sånt är livet iblan, snart är det ju påsklov, får väll sova då ^^

Nej ska gå och lägga mig i sängen och läsa nu, kommer nog inte blogga så mycket mer ikväll, kanske nått mer inlägg, annars så hösr vi imorn igen :)


you know you love me, xoxo

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: kul att du deltar hörru :D

2008-03-18 @ 22:59:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: tack, kul att höra :D

2008-03-19 @ 19:11:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0