trött, sliten och skadad?

Hej alla mina köra läsare :)

Kom just hem från min match, eller det var en stund sen. är helt slut! Det blav 6-3, 7-5 till mig :) hihi! men i andra sett tappade jag från 6-1 till 5-5, åhh vad frustrerad jag blev, fattar inte vad som hände men men jag vann i allafall! :) Men det jobbigaste var nog att min match skulle börjat vi 15.00 och kom inte igång förns 17.00 nånting! fick sitta där uppe i två timmar eller nått! Så det blev ingen kyrka, lite skönt måste jag säga ^^

Ska snart gå och ta ett varmt bad och sen ska jag fixa lite inför imorn och sen försöka läsa lite i sprängaren, måste nog plugga lite på matte provet del 2 också som jag fortfarande inte gjort, gör det imorn eller på flex på tisdag, sen har jag även svenska och NO prov, svenska är den här veckan och jag kommer inte ihåg när NO var, fan, har engelska prov nästa vecka också, shit! aja får väll sätta igång att plugga då :) jaja efter vecka sex har jag typ ledigt i tre veckor, vecka 7 är det prao, 8 österrike och 9 prao :) ser fram emot det, nej nu ska jag väll gå och ta ett bad, bloggar mera sen kanske :)


you know you love me, xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en fin kväll!

2008-01-27 @ 20:59:19
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0