trött, hur ska det gå imorn?

Hej allihopa :)

Har varit en riktig slapp dag idag såg just klart på oc på TV och snart börjat Grey´s första avsnittet, imorn börjar skolan igen och just nu känner jag mig väldigt utvilad (!) eller inte, satt uppe hela natten och kollade på OC sen sov jag halva dagen, herregud hur ska det gå imorn, måste gå och lägga mig tidigt idag eftersom imorn ska jag vara uppe halv sju minst. Jaja inget OC tittande ikväll inte. Har iaf snart gjort klart tyskan, så då behöver jag inte oroa mig för den mer, just fan SOn helvete, jaja får göra den på lite flexar, måste prata med Sofieh också, shit varför skjuter jag alltid upp allt? jaja nej nu ska jag göra klart tyskan och sen kolla på grey´s :)

Hur har eran dag varit?


Kommentarer
Postat av: Kaisa

Idag började skolan, usch och fy! Men dagen har väl varit bra ändå :)
... Kul att Grey's Anatomy börjar snart, det har jag helt missa! Hehe.

2008-01-07 @ 17:31:06
URL: http://asiap.blogg.se
Postat av: Emelie

Svar: Tack så mycket :D

2008-01-07 @ 17:39:19
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0