Tråk måndag, eller?

Hej allaihopa :)

Kom just hem, slängde i mig lite mat och ska snart hoppa in i duschen, har faktist varit en ganska trevlig dag ideg, har gått snabbt och effektivt, haha! Fast jag måste erkänna att jag saknade Lisa krya på dig gumman! Ska snart upp till "haket" och kolla på film med sofie, ska bara läsa lite först så att jag inte behöver lite så himla långt efter ^^ jaja iallafall, ska hoppa in i duschen snart och sen byta lite kläder. Måste hinna äta också, eller så gör jag det när jag kommer hem, jaja vi får se :)

Nej nu hopp in i duschen :)

image346


you know you love me, xoxo

Kommentarer
Postat av: Nickie

tråkmåndag idag :)

2008-01-28 @ 19:56:46
URL: http://nickie12.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha måndagar ska vara tråkiga så är det bara =)

2008-01-28 @ 22:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0