tisdag 28 februari

Hej allihopa :)

Kom just hem från träningen och jag måste bara säga att jag har ännu mera träningsverk än förut! herregud hur ska det gå? Jaja det är väll bara att bita ihop antar jag :) Har match igen på lördag, semi så det måste jag ta, det gick iallafall riktigt bra idag tycker jag, sen imorn har jag träning också så ska nog stretcha lite ikväll, har idrott imorn också! åhh herregud! Nej ska hoppa in i duschen och sen sätta mig och plugga, kanske måste göra matteprovet imorn då jag inte gjorde det idag ^^ annars gör jag det väll på fredag på upphämtningstimmen, nej vi får se om jag kan det imorn gör jag det imorn, man får tydligen kolla runt och bläddra i matteboken men det är tydligen gigantist svårt! Usch hata matte asså! måste verkligen läsa ikväll också, typ 100 sidor eller nått 150 kanske, sen måste jag plugga på till svenska provet på torsdag! oj oj, mycket den här veckan kom jag just på har även prov på fredag, tyska prov! och världens engelska läxa, eller okej det är ju bara glosor men ändå! jaja får bita ihop snart är det tre veckors "lov" eller en iallafall dom andra är ju praoveckor, nej måste faktist sätta lite fart nu, klockan 20.00 börjar Gossiipgirl, ett måste för alla och efter det är det i huvet på gynning, en riktig tv sittar kväll :)

blggar kanske mera senare :)


you know you love me, xoxo

Kommentarer
Postat av: Julia

aha! Jag önskar att det var jag som hade träningevärk! Kram

2008-01-29 @ 19:12:58
URL: http://bagladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0