This is my brother fucker ^^

Hej allihopa :)

Är uppe ganska tidigt tycker jag nog, det är ju inte som igår, ska iväg till barkaby och lämna in min mobil och sen shoppa lite :) sen blir det doktorn, min syrra ska dit och kolla sin höft eller nått, vet inte riktigt.

Igår blev det ju som sagt film, vi såg Arn - tempelriddaren, tycker den var helt okej faktist, lite lång tråkig men ändå helt okej, hade ett lite konstigt slut (berättar inte) men jag tycker det skulle slutat på ett annat sätt iaf :)
Är det någon mer som sett den, och isåfall vad tycker ni om den?

haha jag måste bara säga att jag och loppan satt och garvade i slutet av filmen, okej filmen var inte rolig utan det var lite enstaka ord som var roliga hahahaha :)

Nej nu ska jag göra mig iordning, lägger in e dagens outfit lite senare, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0