sista torsdagen i Januari

Hej allihopa :)

Har varit lite kass på updatering men igår var jag fullt uppe i att plugga, plus att http://www.lisamuren.blogg.se/ sov hos mig så hade inte datorn på på hela dagen :) Men nu lovar jag att bli duktigare (A) Har varit en lång dag idag och när jag kom hem somnade jag på soffan framför tvn, haha har gjort alts från prov till hemgjort pasta, jaa på hemkunskapen fick vi göra hemagjort pasta med ost sås, pastan blev lite för tjock men annars var det riktigt gott faktist :) Sen har jag gjort svenska prov, gick väll sådär då typ halva provet var gjort av ord vi aldrig gått igenom ^^ haha, imorn har jag även två prov, tyska och sen måste jag göra mitt matte prov del 2 som fortfarande är ogjort ops! jaja fixar det imorn, imorn kanske det även blir en tripp till täby med Lisa och Sofieh, får se hur det blir :) jaja nu ska jag gå och fixa lite saker inför imorn och sen ska jag fixa mina naglar :) lägger in bilder senare :) måste även plugga, måste få bra på det här tyska provet asså! är kass på grammatiken i tyska så vi får väll se hur det går, om jag pluggar riktigt hårt kanske jag kan klara av det!

Nej nu blir det fix och plugg, bloggar mera senare :)




you know you love me, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0