singing bee och bring it on

hej min käraste läsare :)

Sitter och kollar på Singing bee, haha fett roligt ju! någon mer som ser det?
kollar även lite på bring it on 4an, vet inte vad den heter typ in it to win it eller nått sånt :) as kul älskar bring it on filmerna, så jäkla bra asså love it, as ballt med cheerleading ju! önskar jag också var en (A) Efter singing bee såg jag att det var någon film, kommer bara inte ihåg vad den hette, men ska nog troligtvis se på den och sen sova, det är ju skola imorn så jag måste gå och lägga mig tidigt så jag orkar upp imorn, blev rätt sent inatt och rätt tidigt idag men men, man får ju ut mer av dagen om man går upp tidigt på mornarna, måste säga att jag sovit riktigt bra inatt asså, som en gud! haha hade asmosigt duntäcke, åhh! för er som inte vet sov jag ju hos mina kusiner eftersom jag var barnvakt åt dom igår kväll :) roligt vard et iaf haha, nej nu ska jag fixa lite till imorn och sen fortsätta kolla på singing bee, bloggar kanske mera senare :) ha det bra !

image224


you know you love me, xoxo

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

snygg bild

2008-01-13 @ 21:00:27
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0