nytt år, nya tider

Okej, nu har man faktist börjat att vakna till efter gårdagen (den kanske spårade ut lite) Men men, hade jätte trevligt iallafall. Började hemma hos tärnströms och slutade hemma hos Lisa och där emellan är det historia, kollade igenom kameran och oj säger jag bara, ajja vissa bilder kanske kommer in här på bloggen, måste prata med dom på bilderna först ^^ haha. Idag vaknade jag runt två halv tre så det fick bli pizza till frukost/lunch. Vi gick ner till pizzerian och jag måste erkänna att jag var dyngsur om fötterna, jaja där blev vi sittande ett tag då ingen orkade
gå någonstans. Vi bestämde oss för att gå på bio så det blir bio ikväll klockan 21.00 med tjejorna. Tyvärr orkar vi inte åka så långt så det fick bli i täby ^^  vad gör ni ikväll? :)

Juste, jag gav inte ut några nyårslöften igår, var det någon som gjorde det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som om du e bakis där ;)

2008-01-01 @ 18:39:18
Postat av: Carolina

gott nytt år :)

2008-01-01 @ 18:52:33
URL: http://www.fashionsquad.com
Postat av: mojsan

Hehe okej :) Lika bra att inte ha några, man bryter dom ändå bara!

2008-01-01 @ 20:27:17
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0