Hemma idag också

Hej allihopa :)

Fick bli hemma idag också, har inte lika mycket feber som dom andra dagarna men jag är mer förkyld än förut, asså har mer onte i halsen och så, har även börjat att kunna äta lite smått. Idag är även mamma och pappa hemma så jag är inte ensam (A) jaja kan ju säga att det börjar bli lite tråkigt att vara sjuk! vill bli frisk nuuu! men men, man kan ju se att det börjar gå åt det bra hållet, asså håller jag på att bli frisk, tur det! Har inte gjort så mycket, sovit och kollat på TV typ, haha finns inte så mycket mer att göra kan jag ju säga ^^ känner sig lite rastlös och lat att bara ligga i en soffa hela dagarna, men men, haha får sätta igång med träningen när jag blivit frisk :)


image308



you know you love me, xoxo

Kommentarer
Postat av: elli

haha men lägg ut bild sen om du gör en :)

2008-01-18 @ 14:52:35
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: Missjeni

tack :) det är bara att skaffa en ;)

2008-01-18 @ 14:55:40
URL: http://jeni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0