God morgon

God morgon allihopa :)

tycker jag kommit upp rätt skapligt idag :) rätt stolt över mig själv! Snart kommer Lisa om hon inte försovit sig ^^ Och sen blir det skolan. Usch inte nu igen, det är en helt vanlig måndag också ännu värre, nej får försöka överleva den här dagen, två dagar kvar till min födelsedag, jippie! Kan det inte vara imorn? åhh längtar! Måste faktist ringa jackie idag, ska lämna inn min praolapp på fredag, kan ju alltid ringa på onsdag också eftersom jag är ledig då, hehe smart där Rebecca! Nej nu ska jga klä på mig och sminka mig och sen gå ner och vänta på Lisa och äta frukost, kanske hinner slänga in en dagens outfit innan jag går, får se, ha det bra idag så hörs vi när jag kommer hem ! :)


you know you love me, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0