Går inge bra med pluggandet (A)

Okej måste erkänna att det inte går något bra med pluggandet! Hittar på massa annat att göra istället (A) Nej måste faktist sätta igång snart antar jag, annars lär jag typ få spö imorn av mina lärare, speciellt arman som höll på att slå ner mig när jag sa att jag inte skulle göra matteprovet idag, hahaha! kul vard et iallfall! ^^

Juste glömde berätta att det börjat en ny kille i åttan, inte min klass tyvärr, han hter jacob och kommer från danderyd, inte mycket mer än så vet jag, haha eller jo lite till men jag vet inte om allt är sant haha, få lära känna honom lite först ^^ Men jag måste ändå fråga, om man bott i danderyd, varför byter man då till Karbyskolan?! haha, han ser ju inte sådär jättedålig ut heller ^^ Men jag måste erkänna en sak till, att den här veckan praoar en kille som kommer från prolympia som gympalärare (med savvas) så han praoar kanske lite som fotbollstränare också då Savvas har fotboll, och han är riktigt söt/snygg han heter Erik (A) och imorn har jag troligtvis honom som gympalärare, piiinsamt värre! haha nej skoja ^^  (visst är han snygg Lisa ? vi stylar imorn på gympan ^^)

Nej nu ska jag faktist försöka sätta mig ner och plugga lite, önska mig lycka till ^^
Snart börjar Gossipgirl, och då ska jag vara klar (A)

image373
 

you know you love me, xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara

Erik med K är ju i och för sig världens finaste/snyggaste/bästaste (????) namn :/

2008-01-30 @ 23:54:23
URL: http://decoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0