En fin guzzilago

Såg just klart på ett öga rött, det var faktist ganska bra, gillar alla uttryck haha! Dagen har varit riktigt lång, gick upp jättetidigt imorse och har knappt sovit något alls typ, okej jag sov hela vägen till romme^^ Nej men det var roligt, längter som fan till österrike nu asså! åhh kan det inte bli vecka åtta imorn (!) Nej men men hoppas tiden går fort.

Åhh jag har faktist ångest, jag har fortfarande inte hittat någon prao plats :S måste åka och leta imorn, ska även köpa ett par jeans!

juste är det någon som skulle kunna göra en ny header åt mig? (A)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh jag har också sett ett öga rött! Helt okej film faktiskt :)

2008-01-06 @ 19:09:26
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0