vårkänslor!

Hej alla glada :)

Kom hem efeter en mycket rolig dag :) Var första dagen på praon och den var riktigt kul, lite segt fram mot eftermiddagen men det blir för hoppningsvis bättre imorn, hon som jag jobbade med var riktigt skön ! härlig tjej det ! imorn blir det nån annan men jag hoppas hon jobbar imorn också :) För er som inte vet så praoar jag på Jackie i täby centrum, och ska vara exktra dujtig så kanske jag får sommarjobb sen (A) haha, jaja imorn börjar jag samma tid som idag klockan 11 :) rätt soft måste jag säga, fick välja lite själv när jag ville komma men 11 är en rätt bra tid måste jag säga :) Efter jag slutat drog jag en runt en snabb titt på jakt efter ett par sneakers, men med hem fick istället ett par pumps följa med (A) jaja får leta lite imorn också, måste verkligen ha ett par, någon som vet var det finns snygga? ska kolla nilsons imorn dom brukar ha snygga, ska även köpa ett par nya tygskor, har hittat ett par på sko punkten :) måste ju ladda upp nu inför vår och sommar :) ska även leta lite vår/sommar klänningar, kan ju alltid kolla på Jackie, kanske har lite personalrabatt (A) Nej nu ska jag fixa lite i rummet, har fortfarande inte packat upp allt och just nu ser det ut som om tredje världskriget brutit ut, jaja bäst att fisa det, lägger in en bild på skorna sen också :)

you know you love me, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0