ramlingar i trappor & nyklippt hår

Ja nu har jag kommit hem med en ny frissa, det är väll inte värdens förändring. Det fick bli bara slingor så det är lite ljusare och inte mörkare som jag skrev i förra inlägget, sen har jag klippt upp det rätt mycket men ändå behållt min längd.

Idag har jag gått skoljoggen, man går en mil, och det var fett tråkigt. Jag har lyckats ramla i två trappor idag, första gången var när vi stannade och åt lunch. Vi gick upp i ett typ utkikstorn och käka. det är långa och branta trappor och på vägen ner säger Linn; Jag ska fan hoppa ner det måste ju gå fortare. Jag; Ja jag med. sen så halkade jag och ramlade ner för hela trappan, har fett ont i ryggen. Andra gången var på gården, halka där med men då gjorde jag bara illa mig i armbågen :) Jag i ett nötskall!

Nej nu ska jag gå och se fortsättningen på Grey´s anatomy, det var så spännande och jag orkar inte vänta tills nästa vecka :) *Busigt* Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0