"Jag tappade mobil batteriet i bilen..."

kom just hem från dansen. Har fått träningsvärk i benen och har super ont i ryggen :(
Jaja det gå väll över snart hoppas jag !

Iallafall på vägen hem från dansen i bilen ska jag kolla på min mobil eftersom det ringer. När jag får upp den tappar jag den och bakstycket försvinner, tillsammans med batteriet, det hamnar under stolen och jag försöker verkligen få fram det men det går inte när vi sedan stannar bilen så försökar jag igen och upptäcker att det inte finns någonstans, helt borta :S Hur fan kan ett mobilbatteri bara försvinna?
Det kommer väll fram när vi skrotar bilen.
Jaja så nu har jag ingen mobil igen :(

annars har väll dagen varit bra, förutom att jag saknat Fanny :/ Men jag hoppas hon kommer imorn :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag saknade dig med <3

2007-09-30 @ 10:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0