förändring

Ja imorn ska jag klippa och färga336121-3
mitt hår. och inte nog med det jag får allt gratis (för er som har en mamma eller nån annan släkting som frsör jag är avis) men jag har faktist bara betalt 30kr och jag får det inte bara för att hon är släkt med mig utan jag har vunnit det :)

"Gården" har ordnat en sminkkurs och då lottade dom ut en som skulle få bli sminkad och klippt av en tjej. gentligen var det L som vann men hon ville inte klippa eller färga sitt hår så då drog dom en ny och det blev jag ( vi är fyra stycken som ska vara med) Tack Lisa! :)

Jag ska färga brunare (jag har brunt nu) men lite rödnyans i och sen ska jag slinga på det, jag har inte bestämt hur jag ska klippa ännu men bestämmer imorn. Hoppas det blir bra! :) Kanske kommer hem och ser ut som en filmstjärna ellr så ser jag ut som en jag vet inte vad ^^

Nej nu ska jag gå och kolla på en film sen ska jag sova, har skoljoggen imorn :/ Tjingling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0