våran bil käkar mobiler..

Det bara regnar och regnar hela tiden! Har verkligen blivit riktig höst nu, mörkt, kallt och regnit. brr.
Tiden går verkligen helt jävla stört snabbt (ursäkta mina ord) men det känns verkligen så, som att det va sommar för inte alls länge sen och nu bara regnar det hela tiden!

Jaja iaf så har även denna dag gått snabbt och bra, imorn är det en ny vanlig dag och sen på onsdag är jag ledig. På fredag ska jag åka och simma med skolan och det betyder halft ledigt, och även läxfri vecka ( nästan iaf, har NO läxa tills på torsdag) men annars inget. På Onsdag blir det Täby med Fanny ( vet inte om någon mera ska med). Måste verkligen köpa lite kläder, en väska, en ny jacka och lite till. Får väll se vad det blir :)

Jag har också märkt en sak och det är att våran bil slukar mobiler. Idag slukade den min syrras mobil, men hon hittade den iaf, min är verkligen borta :/ hoppas jag får en ny snart :) får verkligen ångest!

Nej nu ska jag gå och äta, bloggar kanske mera senare. :)

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0