myskväll

Det blev en lugn kväll ikväll också, tillsammans med systeryster, Fanny och Jossan. Vi kollade på film och tog det lugnt, orkade inget annat! Imorn blir det shopping, ska bli riktigt skoj har inte varit ute på flera dagar känner att jag måste röra på mig ! Lägger in lite bilder om jag köper nått :)

Jag ber om ursäkt får skrivfelet i förra inlägget, har fixat det nu ^^

Just nu vill jag bara att det ska börja snöa, vill ha stora vita disney flingor. Vitt ska det vara överallt!

image78

Nått mer jag saknar är en pojkvän, vill känna närhet ! behöver nån som gillar mig för den jag är och inte mitt utseende! Finns det inga sånna killar där ute?

Nej nu ligger Fanny och tjatar på mig, ska kolla lite på OTH :)
bloggar mera sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0