min klocka tror det är sommar

söndag, hmm vad ska man hitta på. skönt att det inte är någon skola imorn iallafall. Sovmorgon, kanske, har lovar att hjälpa pappa att rensa ut lite och åka till tippen. Sen kanske vi ska åka och kolla på stövlar till mig! Vi får väll se vad som händer. Ikväll får det väll bli en lugn kväll. Ska kolla på en film och vila mig, har fortfarande jätteont i halsen, så det är skönt att det inte är någon skola på en vecka. Men jag måste ändå få lite skolarbete gjort. Får väll ta tag i det ikväll eller imprn, men jag har ju ändå en vecka på mig. Någon som har några planer för veckan?
Det har iaf inte jag, får ta det som det kommer, vila mig och få lite gjort ( förhoppningsvis)
Ni har väll alla kommit ihåg att ställa tillbaka klockan? Det hade inte jag, min mobilklocka går fortfarande en timme tidigare, den tror det fortfarande är sommar. Ska ställa om den så att jag inte är en timme förtidig till allt, fast det kanske är bra ^^ brukar vara sen annars ! Nej nu ska jag försöka städa mitt rum lite, bloggar mera sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0