makes people talk

har inte bloggat på väldigt väldigt länge, sist jag blogga var när jag hade fått min mobil. Som jag bara älskar för den delen. Men jag har gaft så mycket att göra att jag helt enkelt inte haft tid! Vi har haft 4 prov i veckan. Men nu är det äntligen lov, och jag ska faktist försöka bli bättre på att blogga. just nu sitter jag hemma och är sjuk, ikväll får det väll bli lite filmmys eftersom jag troligtvis inte kommer ut ikväll. kanske imorn, på söndag haf jag iaf match mot vallentuna (tennis) och vi måte verkligen vinna. ^^

åhh nu kommer jag hålla mig varm, har fått min jacka :) ä jätteglad just nu, nu hoppas jag det bli iskallt så att jag kan använda den :) Det fick bli en svart fjällräven, jag skiter i vad alla säger jag gillar fjällräven!

image60


 

nej  nu ska jag gå, bloggar mera sen ^^

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag är en av de som inte gillar de (a)
men , ska man ha en så ska den vara svart, klart snyggast :D

2007-10-31 @ 22:47:31
URL: http://naathie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0