lördag

kom just hem från en lång promenad med Sebbie. Är helt slut. Har verit en rätt så lugn dag odag, har varit och kollat på tapeter pch sen på hyllor. Vi får väll se om jag orkar gå ut ikväll men jag tror det blir så. Går väll till gården eller nått^^ Det tråkiga är att alla är på konfaläger och kommer inte hem försn imorn :( men men det finns ju andra man kan vara med. Själv orkade jaginte åka på konfaläger åker väll på nästa, men konfermera sig ska jag iaf ;) inte för att jag är så kyrklig men men det är kul ändå. Man får ju presenter i slutändan (haha skoja) ^^

Har fortfarande inte fått någon mobil, men jag har iaf bestämt mig vilken jag ska ha :) Det fick bli Motorolan, jag vet hur ni nu tänker hnnes förra motorola gick ju sänder, varför tar hon en ny och motorola är så dåligt. Men jag skiter i det jag kan inte släppa den här nu ;P

nej nu ska jag kolla lite på TV och ladda upp mina krafter lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0