Kanelbullensdag

Dagen har väll varit som alla andra torsdagar inget annat har hänt, hade engelska prov som var jättelätt. Känndes som det gick riktigt bra faktist :)
Det är ju rimbomarknad idag men jag kände hur jag inte orkade åka dit, är säkert jätte många där och det är väl morgondagens pratämne imorn, men skit samma var där förra året och det är väll lika dant iår, kanske lite roligare folk men men, blev sjuk förra året satt :/ Men visst hade man velat vara där men men nu är det som det är.

Idag har Sebbie kommit igen :) För er som inte vet är det min mammas jobbarkompis hund som vi passar lite då och, eller vi har passat honom en gång förut, men iaf, jag är kär i den hunden han är verkligen underbar :)

Dessutom är det kanelbullensdag idag, någon som har ätit någon kanelbulle? Det ska iaf jag gör nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0