i´m singing in the rain!

Det är verkligen trist ute, önskar man var någon annan stans där det var varmt och skönt. Det har verkligen varit regn och trist hela dagen. Nu vill jag bara att det ska bli vinter, då kan man iaf åka skidor! Idag har jag inte gjort så mycket, eller jo jag har varit på husvisning. Det var verkligen ett jättefint hus och jag skulle verkligen kunna bo där, men det var en bit till skolan och jag har ingen lust att byta, huset låg i åkersberga, eller svinninge men men. Det var jättefint iallafall! Imorn blir det bio, vet inte riktigt vad vi ska se ännu eller hur många vi blir, men det kommer väll mera om det imorn :) Har inte varit på bio på år och dag och jag har inte träffat mina vänner på riktigt länge heller, med tanke på att jag har varit sjuk (!) så det ska verkligen bli jättekul att gå på bio :)

Nej nu ska jag gå coh äta, bloggar mera sen :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Hur såg huset ut? Vet nämligen några som ska sälja i Svinninge.

2007-11-02 @ 18:54:05
URL: http://lixis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0