High school musical 2

336121-35Äntligen helg! Dagen har gått riktigt snabbt, men ändå så känns det som om allt har gått i slomotion. Har varit och badat med skolan i Vallentuna, vi simmade 200 meter och sen hade vi livräddning också. Det blev en väldigt jobbig resa på vägen hem eftersom det inte gick några bussar hem igen så fick vi först åka till roslagsnäsby och sen mot norrtälje. Men det gick ju det med. När vi kom tillbaka till skoolan hade vi engelska, NO och mentortid. Suck trodde vi skulle få vara lediga när vi kom hem, men men.

Ikväll är det premiär för High school musical 2, någon som ska se?
Det ska jag iaf, jag älskar verkligen ettan och hoppas tvåan är lika bra om inte nes bättre. :)

Nu har jag rättat till felet i förra inlägget, måste ha haft huvudet under armen och armen i afrika igår när jag skrev det, men nu är det iaf tillrättat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0