aint no sunshine

Är verkligen helt utpumpad! Har verkligen gått snabbt idag, vi hade ju studiedag idag så vi har varit lediga! Fick inte en jättelång sovmorgon imorse men det gör inte så mycket. Har varit i täby med F&J och updaterat min garderob lite. Vi var där imorse vid ca. 10.00 och åkte hem vid 16-17 nånting. Är verkligen jätte trött. Vi har säkert vait inne i alla affärer minst tre gånger ^^ haha och vi måste verkligen bli VIPade på H&M var inne där jätte många gånger och handla nått varje gång ^^ Vi har även träffat nästan alla vi känner också ^^ Alla var verkligen i täby idag, det är sjukt att alla verkar ha samma tanke när man är ledig. :)
Imorn har jag engelskaprov och efter skolan ska jag åka och gymma och simma med L , ska bli fett najs. Sen på fredag ska jag åka och simma med skolan :)
Har varit lite tråkigt väder men solen smög sig fram en stund på eftermiddagen :)

Imorn kommer även min "lånehund" eller jag ska vara hundvakt åt Sebbie i helgen igen :) Älskar verkligen den hunden, han är så underbar !

Har fortfarande ingen mobil men förhoppningsvis får jag en snart, väljer mellan Samsung U700 och Motorola Z8
lutar mera åt motorolan just nu :)

Här kommer det jag handlade:

    

bild 1; DKNY parfym red delicious, Åhlens
bild2; Klänning, ginatricot
bild 3; Klänning, H&M
bild 4; Kofta, Zara

Nej nu ska jag gå och duscha, sen se på Grey´s :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0