torsdag

hej allihopa!

Det är verkligen jätte kallt här, kan det inte börja snöa?, ska snart gå och ta ett varmt bad.

Dagen har gått bra. Har faktist gått riktigt snabbt. Hela veckan har gått snabbt! Sebbie har åkt hem :( han var här igår bara. Hoppas han kommer snart igen, kanske ska vara här över jul (hoppas,hoppas) men vi får se.
Längtar verkligen så mycket tills det blir jul, det är den mysigaste tiden på året! Juste vill verklign lära mig att sticka, kan igentligen sticka men jag har glömt och dessutom vill jag kunna göra olika saker, och just nu håller jag på med en klänning i slöjden, jaja får väll bli när jag är klar med den. Annars får väll min farmor lära mig, någon som är bra, och kan lära mig? (A) Nej nu måste jag gå och duscha, ska ha gjort 4 sidor läslogg tills imorn, bäst att sätta igång. ska även kolla på lite Gossip girl, älskar verkligen den serien !

bloggar mera senare :)


image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0