Tisdag

Hej allihop !

Kom just hem från träningen. Gick faktist bättre än jag tänkt mig. Sen träffade jag några kompisar och nu är jag hemma. När jag satte mig ner värkte jag hur ont i hela kroppen jag har, kanske håller på att bli sjuk igen? eller kanske aldrig blev frisk (!) har faktist lite ont i halsen, det är jätte många som är sjuka just nu kanske blivit smittad. jaja nog pratat om sjukdomer. Dagen har faktist gått riktigt bra, och den gick jävligt fort (!) helt plötslig skull vi gå hem. Hade en riktigt rolig lunch. Vi har typ djungeltema (fråga mig inte varför, jag vet lite knasigt) och vi satt och skämtade hela tiden, satt och äcklade oss helt enkelt, okej jag ska inte skylla på alla det var väll mest jag och Jessica, tillslut reste sig Fanny och gick sin väg stackarn, förlåt sötis, kul var det iaf. Har seriöst varit kul hela dagen om jag tänker efter till och med träningen! nej nu ska jag gå och ta ett varmt bad, fryser så mycket sen kolla på Ugly Betty. lägger in en dagens outfit senare :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar: Då är du som jag, det är ju nästan omöjligt att inte göra det! :D

2007-11-06 @ 19:45:19
URL: http://lisavalivainio.blogg.se
Postat av: Fanny

haha jo jag blev faktist grymt äcklad :D

2007-11-07 @ 18:36:42
URL: http://fanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0