ny vecka

okej då har vi kommit in på en ny vecka. Hopapsd en går lika fort som förra! Vet ni föresten om att det bara är 5-6 veckor kvar till jul? :) Jag tycker faktist att det här året har gått riktigt fort, ska faktist börja tänka på vad jag ska önska mig i julklapp! vad önskar ni er? okej ni kanske inte har kommit på än men men. Dagen har gått fort och efter skolan gick jag till "gården" och var där med några kompisar, är ju näsan alltid folk där satt, och vi såg på djävulen bär prada, som jag bara älskar! Har sett den hur mycket som helst och jag tycker den är lika bra varje gång, love it! älskar hennes kläder, asså Andys kläder, dom är verkligen så ybersnygga!
imorn har jag nog inga planer förutom skola, ska vara klar med ett so arbete! skit också! jag måste nog gå upp extra tidigt, eller så får jag sitta uppe hela natten, som tur är har jag flex på mogonen! tack för det! få plugga på som fan ! Nej nu ska jag försöka skriva lite, bye :)

image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0