new york skyline

kom just hem från stan. Har varit och kollat på tapeter med mamma och nonna. Vi ska ju tapetsera en vägg innne i vårat vardagsrum, och när vi var på måleriaffären hittade vi först inget men sen precis när vi skulle gå httade vi massor och nu har vi bestämt att vi ska göa en egen, asså vi ska ta en bild på oss, eller en en vi fotat och sen ska vi förstora upp den så att den får plats och förstås i tapetpapper. Vi fick sånna ideér så nu har vi äntligen bestämt oss. Blev lite sugen på att fixa om i mitt rum också, vill ha en fondvägg med en bild på new york skyline, men det får väll vänta, eftersom jag precis fixa nytt. Imorn blir det ikea ska köpa lite nya saker till mitt rum, bilder kommer imorn. När vi var klara på måleriaffären åkte vi tillt-centralen och gick och fikade lite på Souk, jättemysigt faktist :) Nej nu ska jag fixa till mig lite, bloggar mera sen :)

image99
tte hun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0