"jag tar mitt pick och pack och drar "

Hej allesammans :)

har inte bloggat så mycket idag. Kom just hem ifrån Lisa . Har varit där med henne och lovisap! Hade riktigt kul igår, vi var först ute och träffade massor med folk ( som jag inte träffat på jättelänge) sen åkte vi hem till Lisa och såg på Creep. Äntligen blev det skräkfilm. Fast filmen var så mörk så man såg inte så mycket, men den var bra iaf, nu kommer jag väll inte våga åka tunnelbana ensam på kvällen ! Har världens roligaste film på Lovisap när hon sover och lisa kastar godis på henne och hon vaknar inte ^^ Den är grovt roligt asså!

Nu bär det av till småland. ska vara där tills på söndag så det får väll bli en liten blogg paus om jag inte har tid att blogga nått där nere, vem vet det kanske kommer upp nått inlägg ! Ska försöka att plugga lite i helgen.

juste mina älskade hjärtörhängen jag köpte här om dagen, har förminskat sig ! Jag tappade tydligen ett igår och jag vet inte hur det hände eller vart det hände! märke det när jag kom hem till Lisa och då var det ju lite sent ! jaja får väll köpa nya, dom var ju faktist inte så dyra, får väll åka in på söndag eller nått :(

Nej nu måste jag packa lite sen ska vi nog åka. Ha det så bra i helgen allesammans :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du har blivit utmanad av mig! Kolla in inlägget http://lisavalivainio.blogg.se/1194176436_skor_frn_skopunkten.html för mer info :)

2007-11-04 @ 12:41:30
URL: http://lisavalivainio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0