i´m falling in love with you!

hinner inte skriva så mycket just nu, kollar på Grey´s så det får bli ett kort inlägg, sen ska jag plugga lite. Men dagen har varit helt okej förutom att jag ramlade ner från en bänk (klantigt jag vet) men men sån är jag och konsekvensen blev jätte ont i ryggen! Måste gå och lägga mig tidigt idag också, känner verkligen hur trött jag är och längtar tills jag får lägga mig i min varma sköna säng! Juste Sebbie är här idag (han åker tyvärr imorn) och jag hoppas han sover hos mig, han är bara så mysig! Love him! jaja  orkar inte lägga in någon dagens outfit, kommer på minoutfit imorn kanske. Nej nu ska jag gå och fortsätta att kolla på Grey´s, kanske kommer ett till inlägg vi får se :)

image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0