hold on little girl!

okej dagen har varit som alla andra dagar, riktigt seg, fast ändå snabb. om ni fattar vad jag menar. men men nu är den snart slut! Hoppas det snöar like hell inatt och imorgon så att det blir jättemycket snö! Har ett so arbete som ska vara inne imorn och jag är inte klar, lär behöva plugga hela natten! dessutom ska jag ha skrivit klart min berättelse i svenska och jag har knappt börjat (!) den ska vara inlämnad på fredag och då ska jag även ha läst ut en Harry Potter bok! sjukt mycket ! jaja får nog ta och sätta igår och plugga nu. hoppas det blir lungt imorn, har nog inte så mycket lektioner hoppas jag, vet bara att jag har slöjd och jag hoppas jag hinner klart med min klänning då, har faktist fixat knappar så jag ska bara sy på dom och sen sy ihop klänningen sen är jag klar, måste göra en utvärdering också.

juste på lördag ska jag på winterjam på stadion med L och kanske någon mera, någon annan som ska dit?

nej nu måste jag gå och plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0