fredag hela veckan lång

äntligen fredag! så skönt, imorn börjar även en ny månad(!) december och det är 24 dagar kvar till jul, nu kanske det är bäst att fixa en önskelista :)

dagen har varit riktigt bra, det har gått snabbt och smidigt, sita lektionen fick vi godis av våran lärare ( det var  hennes födelsedag) Halt okej faktist, en riktigt soft dag. Ska snart åka till täby med Lisa och kanske någon mer vet inte riktigt ännu. Lägger in bilder på det jag köpt senare. har ingen aning om vad som händer ikväll, får ta det som det kommer liksom, nej nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag nog åka, bloggar mer när jag kommer hem :)

image82
saknar verkligen det här! ( jag vet att jag har haft bilden förut men men :P)

Kommentarer
Postat av: Louise

Aah 24 dagar kvar till julafton, det är helt otroligt ju!
Ha de!
Kram Louise

2007-11-30 @ 14:43:34
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0