Everyday of our life

hej allihopa!

har just kollat klart på High School Musical 2 som jag sett minst 5 gånger sen igår :) älskar den verkligen! världens bästa film tycker jag! Visste ni att det kommit high school musical singstar! å himla coolt måste ha det, älskar verkligen musiken och det är nog det ända jag lyssnat på i två dagar nu! love it! 

annars har väll dagen varit riktigt bra, har varit i Täby med Lisa och britta. köpte lite smått och gott som behövdes men inga stora saker, måste få in lite cash innan det blir stor shopping men snart är det ju den 25te! (A) hittade en klänning idag jag måste ha! får väll köpa den när jag får pengar :)

image115

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hade singstar föru när jag hade PS2,men jag använde det nästan aldrig, det är liksom inte så kul när man är själv, man behöver nästan ara fyra stycken för att det ska vara roligt... Eller vad tycker du?

2007-11-18 @ 20:39:18
URL: http://hellmansara.blogg.se/
Postat av: alexandra

jag har inte ens sett första än! :O jag är lite efter, måste nog ta och se dom alltså =)

2007-11-18 @ 23:20:17
URL: http://norrlandsflickaa.blogg.se
Postat av: annurk

men gud, jag tycker att filmen s-u-g-e-r! :S

2007-11-20 @ 09:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0